Politika povrata i povrata novca
Postupak za ostvarivanje povrata
Kako biste započeli postupak povrata, prvo morate preuzeti naš obrazac putem sljedeće poveznice : https://bit.ly/415Qe2F
Na tom obrascu potrebno je popuniti sve informacije :
- Datum narudžbe
- Broj narudžbe
- Ukupan iznos narudžbe
- Iznos za povrat koji želite
- Ime
- Naziv tvrtke
- Ulica
- Grad
- Država
- Poštanski broj
- Adresa e-pošte
- Broj telefona
- Broj primjenjivog slučaja (vidi četiri različita slučaja u nastavku)
Zatim morate objasniti razloge zahtjeva za povratom, na primjer da je proizvod stigao kasno ili oštećen (u skladu s različitim primjenjivim slučajevima u nastavku).
Zatim morate potpisati i datirati obrazac. Obrazac trebate poslati na sljedeću e-adresu : refund@ferberenterprises.com ili preporučenom poštom na sljedeću adresu :
Ferber Enterprises USA LLC
16192 Coastal highway
Lewes, DE 19958
Sjedinjene Države
Naš odjel za povrate će vam potom obavijestiti je li potrebno ili nije vratiti nam vašu narudžbu. Ako je potrebno vratiti narudžbu, naša služba za korisnike će vam poslati kupon za povrat koji morate priložiti uz vašu narudžbu, i vi ćete nam o svom trošku ponovno poslati narudžbu na jednu od sljedećih adresa :
Za narudžbe u Europi :
Ferber Enterprises Czechia s.r.o.
Jirotova 375, Budova 35
336 01 Blovice
Češka Republika
Za narudžbe u Americi :
Ferber Enterprises USA LLC
16192 Coastal Highway
Lewes, DE 19958
Sjedinjene Države
Za narudžbe u Aziji i Oceaniji :
Ferber Enterprises FZ-LLC
Unit 201, Al Zaahia Building, Al Qusaidat
Ras al Khaimah
Ujedinjeni Arapski Emirati
Za narudžbe u Africi :
Ferber Enterprises Madagascar S.A.R.L.U.
Lot 528 GAL, Avenue de Belemboka
601 Tuléar
Madagaskar
Nakon što primimo vašu narudžbu u našim skladištima, pregledat ćemo vaš paket kako bismo vidjeli je li narudžba potpuno i u dobrom stanju vraćena. Zatim ćemo vam javiti je li vaš zahtjev odobren ili ne. Ako odobrimo povrat, bit ćete vraćeni na tražene podatke u roku od 48 sati. Međutim, imajte na umu da prema vašoj banci, povrat može potrajati do 3 do 4 tjedna da bi se pojavio na vašem bankovnom računu.
Različiti slučajevi povrata
Povratne narudžbe obavljamo u slučajevima navedenim u nastavku.
Slučaj 1 : Ako je vaša narudžba stigla oštećena, imate pravo na povrat. Međutim, potrebno je unaprijed pregledati narudžbu s dostavljačem i odbiti paket ako je stigao oštećen ili s oštećenjima. Također morate podnijeti pritužbu dostavljaču. Zahtjev za povratom morate podnijeti u roku od 30 dana od datuma dostave u ovom posebnom slučaju.
Slučaj 2 : Ako je vaša narudžba stigla s nedostajućim proizvodom, imate pravo na povrat. Međutim, potrebno je unaprijed pregledati narudžbu s dostavljačem i odbiti paket ako je stigao s nedostajućim proizvodom. Također morate podnijeti pritužbu dostavljaču. Zahtjev za povratom morate podnijeti u roku od 30 dana od datuma dostave u ovom posebnom slučaju.
Slučaj 3 : Prema rokovima povrata od 14 dana Europske unije, ako ste klijent baziran u Europskoj uniji, imate pravo na povrat ako ste promijenili mišljenje. Međutim, morate biti pojedinačni klijent, jer tvrtke nisu obuhvaćene rokom povrata. Također, pokvarljivi predmeti i predmeti koji su otvoreni ili oštećeni također nisu obuhvaćeni. Zahtjev za povratom morate podnijeti u roku od 14 dana od datuma dostave u ovom posebnom slučaju.
Slučaj 4 : Ako proizvod koji ste kupili ima "garanciju zadovoljstva ili povrata", osiguranu od naše trgovine, imate pravo zatražiti povrat ako proizvod nije funkcionirao. Naš tim će od vas zatražiti dokaz. Zahtjev za povratom morate podnijeti u roku od 30 dana od datuma dostave u ovom posebnom slučaju.
Postupak za izmjenu ili ponovno slanje
Kako biste započeli postupak za izmjenu ili ponovno slanje, prvo morate preuzeti naš obrazac putem sljedeće poveznice : https://bit.ly/3zUWChb
Na tom obrascu potrebno je popuniti sve informacije :
- Datum narudžbe
- Broj narudžbe
- Ukupan iznos narudžbe
- Proizvod koji želite zamijeniti
- Ime
- Naziv tvrtke
- Ulica
- Grad
- Država
- Poštanski broj
- Adresa e-pošte
- Broj telefona
- Broj primjenjivog slučaja (vidi tri različita slučaja u nastavku)
Zatim morate objasniti razloge zahtjeva za izmjenom ili ponovnim slanjem, na primjer da je proizvod oštećen ili ne radi (u skladu s različitim primjenjivim slučajevima u nastavku).
Zatim morate potpisati i datirati obrazac. Obrazac trebate poslati na sljedeću e-adresu : refund@ferberenterprises.com ili preporučenom poštom na sljedeću adresu :
Ferber Enterprises USA LLC
16192 Coastal Highway
Lewes, DE 19958
Sjedinjene Države
Zatim ćemo vam obavijestiti je li vaš zahtjev odobren ili ne u roku od 48 sati. Ako odobrimo vaš zahtjev, artikle ćemo vam ponovno poslati u roku od 24 sata i poslat ćemo vam broj za praćenje putem e-pošte. Imajte na umu da vam mogu biti naplaćeni troškovi dostave i obrade.
Različiti slučajevi zamjene i ponovnog slanja
Slučaj 1 : Ako je vaša narudžba stigla oštećena, imate pravo na ponovno slanje. Za to je potrebno s dostavljačem sastaviti zapisnik prilikom isporuke. Zahtjev za ponovnim slanjem morate podnijeti u roku od 30 dana od datuma dostave.
Slučaj 2 : Ako je vaša narudžba stigla s nedostajućim proizvodom, imate pravo na ponovno slanje. Za to je potrebno s dostavljačem sastaviti zapisnik prilikom isporuke. Zahtjev za ponovnim slanjem morate podnijeti u roku od 30 dana od datuma dostave.
Slučaj 3 : Ako proizvod nije funkcionalan, ima grešku ili proizvodnju, imate pravo na ponovno slanje. Za to je potrebno pružiti konkretan dokaz o navedenim činjenicama i slijediti postupak. Zahtjev za ponovnim slanjem morate podnijeti u roku od 30 dana od datuma dostave.